Friday, December 9, 2011

09 DECEMBER 1992 = 13 JAMADILAKHIR 1413

Assalamualaikum :)

09 disember 1992 = 13 jamadilakhir 1413 :)







terima kasih untuk semua kawan kawan yang wish samaada dekat facebook or text to me :)
terima kasih sangatsangat.
at least, you guys make me smile :)

hari ni, saya sangat bersyukur.rasa sangatsangat bersyukur.
Allah masih memberi saya  peluang menghirup udara yang Dia kurniakan.
masih dapat merasai nikmat iman dan islam.
masih sempat diberikan masa untuk berubah menjadi yang lebih baik,insyaAllah.

sempena rasa kesyukuran ni, saya sempat buatkan spageti untuk kawan2 saya.
kos nak wat xsmpai rm 20 pon :)
*student pny bajet..hehe
alhamdulillah,da habis da pon spagetinya..hehe

then,hari ni ada kelas.
my clasmates sang birthday song to me.
that was nice :) and saya tersangatlah malu.xbiasa.ehe~
macam bahasa dorang nyanyi,korea je xd..hehehe
thanks to clasmates :)

thanks for my roomate,sakinah.
for the cheese cake from sabah.
sedap sangat.me like it! ;)

thanks everybody!

and special thanks to my parent.
mak ayah,time kasih sebab jaga akak sebaiknya.didik akak and adik2.
i want to be your solehah daughter.
and i won't make you all upset with me again.
because i love you,mak.
i love you,ayah.
 *bergenang je ni..huhu.


mak and ayah masa anniversary :)



my siblings.. i love them :)


mak,ayah,sumayya.






saya berharap senyuman yang manis setelah kesedihan yang memanjang.seperti mana orang kata,akan mucul pelangi setelah hujan.seperti mana janji Allah di dalam al-Quran, orang2 yang bersabar akan ujian yang diberiNya akan mendapat ganjaran yang besar,insyaAllah.




cerita ikhlas : Nur Syahirah Shamshulsakri ( i'm 19)

sekian wassalam :)

No comments:

Post a Comment